lördag 24 november 2007

Har flyttat.

Nu har jag flyttat till ett annat hotell längre upp längs gatan Phranang Place.
Jag skulle nog ha tagit en transport av någotslag, istället så bar jag mina väskor hela vägen, den lilla rygsäcken full med en massa vatten jag köpt tidigare! Måste lära mig planera bättre.
Jag var helt slut när jag kom fram. men nu har jag återhämtat mig en stund framför datorn.

Första intrycket kunde varit bättre, men det är ju 500bht billigare än det förra och jag har bara bokat mig för 2 nätter. Ska bestämma mig i morgon var jag vägen sen.

/Nisse

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är en flitig bloggare, förvänta dig inte kommentarer till allt man hinner inte fast jag är pensionär.Kul med tröjfärgen, kommer ihåg från i fjol då kungen hade något jubileum.

Anonym sa...

Jag har dykt från pallen på djupa delen av stora bassängen idag och simmat 25 m med dyna med min simgrupp.

Du verkar ha det bra i Thailand.
filip

Anonym sa...

Hej storebror,
Vad härligt du verkar ha det i värmen. Jag måste dock säga att jag skrattade gott åt att du har burit dina väskor i värmen. vi gjorde exakt likadan en gång.

Önskar doch att jag hade varit med dig, jag hade gladeligen burit väskorna i värmen bara för att få vara där.

Du kan dock vara hårdare i prutningen. De säljer inte varorna med förlust, och är det ingen brådska med att köpa varan kan man ju alltid komma tillbaka senare.

Filip och david har för första gången tittat på din block idag, och de gillade longtailbåtarna bäst.

De undrar över hur bilarna ser ut där, har du nån liten bild att lägga in på "taxi/bussarna".
Kram anna

Anonym sa...

Jag ska aldrig mer klaga på din stavning. Man får ett gott garv när man läste det jag nyss skrev :-)