måndag 26 november 2007

En dag på stranden!

Har idag bara varit nere på stranden och badat och sofftat mellan 08,30-13,00. Men oj vad mycket turister det börjar bli, blir nog till att söka sig på någon utflykt imorgon. För här verkar det som alla ska vara just nu. Har blivit lite slöare nu och åker 3 hjulig mctaxi mellan hotelet och stranden det tar ju 15 min att gå med flippfloppskor, men priset varierar mellan 20-40bht. Hade planerat att fara in til Krabi men det vart lite för sent nu "bussarna" slutar gå vid 18,00 tiden.
Sen har för första gången sen jag kom hit fått lite färg :-) så man kanske inte kommer hem lika blek som nör man åkte.

Det finns lite bättre båtar än bara långtails men man ska inte göra som dessa, först in så långt man kommer sen lasta båten full med turister.
Men med lite hjälp så kom dom sig iallafall iväg.
/Nisse

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åk in till Krabi på förmiddagen om du tänkt shoppa jag tror att varuhuset öppnar 10 det finns en del andra affärer längs den strörre gatan

Anonym sa...

Tjenixen!

Som di flesta önskar jag att jag kunde vara i solen, du har det säkerligen sjukt gôtt nere i Thailand. Prova stekt vitlöksris, riktig mumma med en iskall till. Är inne med jämna mellanrum å kikar

/Robban

Anonym sa...

Tjena "Nisse" tack for olen nyss Anders Larsson