fredag 23 november 2007

En dag på Railay.


Det verkar bara jag på hotellet som kliver upp tidigt! Efter frukost gick jag ner till långtail båtarna och köpet biljett t o r Railay west. Fick sitta och vänta en stund innan vi vart nog många (6 st), framme på Railay redan kl 09,00 fanns där nästan ingen strand bara ca 3-5 meter under träden. Det var nästan helt tomt och passade mig perfekt slog mig till ro i skuggan.
Sen låg och badade jag där medan strande fylldes på och vart större och större. Vid 13 tiden hade jag fått nog med alla försäljare, massorer mm och gick en promenad. Railay är förutom stranden ingenting! Ganska många bungalow hotell som spärrar av allt. De få stigarna mellan västra och östra är riktiga bakgator. Åter på standen fick jag stå och vänta 30min innan vi var nog många för att åka åter denna gången skulle vi vara 8st.
Vädret är kanon bra :-)

/Nisse

1 kommentar:

Anonym sa...

man är lite avis på dig.Mvh Liffa