fredag 13 december 2013

Trötta fötter.

Idag har jag mest vandrat runt i varhus och på gator.
Någon större shoppare har jag aldrig varut men det är kul att se andra.
Kan nu säga att Ullared är litet köpcentrum...
 Hur kan man bygga en rulltrappa som behlver en trapp?
Eftersom det är Lucia och snart jul så varför inte en julgran.
Trafiken i Bangkok är kaosartad dygnet runt.
Så jag unviker transporter på vägarna, mest så går jag men både skytrain och tunnelbannan fungerar enkelt.
Tog mig till det lite rörigare Chinatown dit jag kom strax innan kl 18 då hela stadsdelen byter skepnad från diverse försälning till resturang och mat försälning.
Jag passerade ett av de mest populära fiskresturangen på gatan.
Kolla in kön flr att få en sittplatts på en plast pall på gatan medtrafiken i ryggen.
/Anders

2 kommentarer:

Anna sa...

Det har varit underbart roligt att få följa dig på din resa.

Karin sa...

Underbart att du flått uppleva kinatown
Se
fram. Emot kyla och snö
Det är jul Här
hemma
Konstigt väder
här hemma