onsdag 11 december 2013

Resan till Bangkok

Idag har det åter varit resdag.
 Tog en minibuss från hotellet vid 11.00 tiden till Krabi flygplats.
Flög sen till Suvarnabhumi flygplats i Bangkok.
Tog airport citylink till Phaya Thai.
Där bytte jag till skytrain en hållplats till Ratchathewi.
Sen ett par trappor ner till gatunivå.
Hittade hotellet inklämt mellan några andra byggnader.
Det är bara lobbyn på mark plan hotellet i övrigt är från våning 8 uppåt.
,
Jag bor på våning 9 med hyfsad utsikt.
Gick en vända längs gatan.
MKB ligger bara någon minuts gång väg från mitt hotell.
Det är så stort och många våningar och rulltrappor att man skulle ha en 3D karta.
Han med att ta ett dopp i den ganska kalla poolen på våning 8.
Ytterligare en bild från mitt fönster.
Nu ska jag försöka planera min morgon dag.
/Anders

1 kommentar:

Karin sa...

Ta det försiktigt i storstan,du verkar ju bo centralt