lördag 7 december 2013

Jag har hittat Nemo!

 Har idag åter varit till Koh Rok bå en dags utflyckt.
Inget regn idag
 Det var en helt underbar dag med hyffsad sikt.
 Ska strax äta middag och sen gå och packa, för jag lämnar Lanta med mini buss redan på morginen vid 8.00.
 att det blir land vägen beror på att båten gick först på eftermiddagen och jag skulle vara framme så sent, dessutom har jag hunnit med att pka en hel del båt.
Ner bland Beach resturangerna så få in turisterna med bäst party stämning.
Helt otroligt hur hella stranden är upplyst på kvällen.
Både med brinnande faklor, levande ljus, men framrör allt belysning i alla former.
/Anders

2 kommentarer:

Karin sa...

Tiden går fort,det är bara 1 vecka kvar, men du har hunnit mycket

Anna sa...

Coolt att du hittat Nemo. Jag och Filip var på Liseberg i kväll -11grader.