söndag 22 november 2015

Hotellet Lipe Inn

Min utsikt från loftgången utanför mitt rum är bättre än i Hat Yay.
En bild från gatan jag bor i vänstra delen med loftgång.
Receptonen är vid gatan sen bara en gång förbi rumen på markplan.
En rellativ brant trapp upp eller i denna vikel ner.
Väl uppe har jag första runmet längs en loftgång.
Längst bort mot vägen och höger finns två bänkar att sitta på och titta på alla som går förbi nedanför.
Har försökt kolla väder prognoser på YR och dom stämmer inte det minsta. 
Enligt dom ska det vara mulet och regn nästan alla dagar.
Istället ca35°C sol med växlande molnighet 
Visst kommer det regn men det är åskurar på kvällarna som varar 10-20min
.
Piren för långtailbåtarna
Idag fick det bli yogurt frukost med ett par koppar kaffe.
Är jag lite seg, troligen för lite vatten igår.
Så jag tar det lungt från sol och bad på förmiddagen.
 Man måste ju inte vara i solen hela tiden...
/anders




Inga kommentarer: