måndag 16 november 2015

Hat Yai

 Mitt hotell The Red Planet ser mycket bra ut från gatan.
Rummet rätt stort men utsikten är en vägg  50cm från mitt fönster.
Jag var rätt trött efter ha checkat in vid vid 14 tiden.
Men gav mig ut på och kollade in omgivningarna i centrum.
Stadens centrum centrala shopping ligger nässtan i anlutning till hotellet.
Det vart en enklare lunch/middag kyckcling med ris
innan jag gick för att sova tidigt (18.00).

Nu mån kl 9.00 efter en natts sömn
och 2 koppar kaffe sja jag strax ut på nya äventyr.
/anders



2 kommentarer:

Mamma sa...

Kul att du är i Thailand, det ser rörigt ut, ingen vidare utsikt från hotellet, här är det fortfarande 0gradigt och ingen snö

anna sa...

Hej,
Uppenbarligen var jag aldrig i staden när jag var någonstans i närheten av HatYai. Det ska bli kul att se om jag kommer att känna igen mig på någon av bilderna så småning om. Rätt intressant att jag inte har koll på vart jag var när jag var i området ;-)