onsdag 4 december 2019

Sista dagarna på Koh Lipe i bilder.


Haft överföring problem från min kamera till mina Surfplator.
Samt sen för dåligt dart på telenätet på Mook. 
Så här kommer en massa bilder på de sista dagarna på Koh Lipe. 
En Lipe Taxi åker var du vill på ön för 50 bht per person.
Jag använde bara taxi en gång och det var när jag kom till ön. 
Vädret var växlande de sista dagarna på Koh Lipe.
Men som alltid lika varmt i vattnet även om det regnar. 
Mitt favorit ställe på stranden i skuggan under träden på Café Lipe. 
Stranden var normalt rätt tom. 
Men vattnet varmt men svalkande efter att tag i solen. 
 Så inga problem att bada länge...
Nivån på vattnet skiftade mycket mellan ebb och flod,
 högt och lågt skifftade ca var 6e timme och över 2 meter skillnad. 
De gråa molnen passerade många gånger utan regn. 

Så de sista dagarna på Lipe var mest bada vila och bada. 


Vart väl nägot att äta också...
Mer mat i nästa blogg inlägg

Anders"Niss

Inga kommentarer: