torsdag 5 december 2019

Hotellet på mook

Koh Mook The Sun Great Resort  
Bilderna är rätt blandade men det får bli så denna gång.
Ute plats framför mitt rum som var en länga på 3 rum. 
Hotellets resturang som serverade frukosten.
Åt även en macka där först dagen när jag kom.
Men det var alltid tomt.
Utsikten från resturangen men den fina poolen.
Nedanför poolen var det en icke bad vänlig strand som var extremt långgrund.
Pool bild från yttersta kanten på poolen som var ca 10m×4m samt 1.4m djup över hela så riktigt bra att simma runt i.
Sista morgonen var poolen grön pga de fyllt upp vatten.
Men det det var ingen skillnad att bada och jag gjorde mina 30 min runt runt.
Rummet var rejält stort sängen hår som vanligt.
Badrummet var det största jag någonsin har haft på hotell i Thailand.
Även upphängning av kläder var i badrummet.
Omgivningarna runt hotellet var udda då det var betong gångar genom ett träsk med vatten samlingar runt med massor av krabbor.
Upplevde det ändå inte myggigt men fuktigt.
Då det även regnade något varje kväll/eftermiddag.
Bild på poolen från stranden, det första man passerar när man kommer till hotellet.
En vacker  välkomst dekoration på sängen.
Men den var lite jobbig att ta bort då allt det gröna är så smått.

Sammanfattning ett bra hotell som liger lite off men cyklar fick man låna.
Hotellets pool är det bästa som jag utnyttjade flera gånger varje dag.

Anders"Nisse"Nilsson





Inga kommentarer: