torsdag 12 december 2019

Allt är inte okej!

För snart en vecka sen fredag när jag var till Lanta Old Town så hände DET!
Jag ramlade med mopeden och skadade mig.
Vart omplåstrad ordentligt på en medicinsk mottagning på Lanta.
Har även gjort återbesök där och äter pencelin och har inte fått bada i pool eller havet sen dess.  Sjukskrev mig på jobbet redan samma dag och har haft mycket bra hjälp och kontakt med SOS international med försäkrings biten. 
Men har inte velat göra er oroliga hemma då jag ändå mår hyffsat.
Nu dags för mig flyga hem så dags att tala om vad som hänt.
Mina blå ögon börjar nu åter se bättre ut. De övriga såren i ansiktet nästan läckta. Övriga såren läker bra på benet och armen.
Men problemet  är vänster tumme som fortfarande inte har återfått styrkan i. Tid hos distriktssköterskan är redan bokad till på fredag när jag kommer hem.

Var nu inte oroliga jag är nu strax hemma igen!

Anders"Nisse"Nilsson







Inga kommentarer: