måndag 9 december 2019

Omgivningarna runt Pinky hotell


Några lugnare dagar för mig i omgivningarna rum hotellet.
Huvud gatan är rätt hårt trafikerad men med bra med plats att gå på sidan om.
Det finns flertalet restauranger bara inom några hundra meter.
Jag har provat ett par stycken.
Vägen upp till receptionen finns hotellets tvätt stugan
Det rosa till höger är receptionen
Vid tvättstuga växer dessa om jag minns rätt så är det denna frukt som luktar illa när man öppnar den. Samt förbjuden på många hotell och andra ställen.
Gatan ner mot havet men fotat upp mot storavägen.
Sen en kortare bit genom en Resort och man är framme vid stranden.
 Flera restauranger och barer finns vid stranden.
Finns ta en tidig middag vid 18.00 och se solen gå ner.

Imorgon reser jag vidare till Krabi för mina sista två nätter.

Anders"Nisse"Nilsson

Inga kommentarer: