torsdag 5 december 2019

Pinky Bungalow Resort

Hotellet ligger vid Klong Khong Beach men ovanför huvud gatan. 
Jag hade först bokat ett rum med havs utsikt dessa är på 2 och 3 våningen
Vid hotellets huvud byggnad. 
Men något gick fel och först vart jag hänvisad till ett rum utan balkong.
Detta ville jag inte alls ha så jag gick och så till.
Fanns inga sådana rum kvar, så de erbjöd ett vid poolen.
Tanken var att jag skulle byta rum efter en natt men jag gillade rummet.
Så jag valde betala lite extra och ha rummet hela veckan.
Mitt rum är det på hörnet. 
Poolen är lagom djup ca 1.4m och ca 9-10m lång
 Härligt att simma i länge. 
Hotellet har även ett gym rum. 
Eftersom hotellet är utspritt så här dom skaffat en el moped med plats för grejer. Den del av hotellet jag bor i är på rätt sida vägen mot stranden.
 
Så också frukost restaurangen. 
Vet inte varför men det har blivit modernt med glas ruta mellan toa ocg0h rummet. 
Rummet är rymligt och kylen är större än min hemma.
Nu dags att åter hoppa ner i den svalkande poolen!

Anders"Nisse"Nilsson

Inga kommentarer: