lördag 1 december 2007

Flyttat igen!

Nu har jag flyttat igen även denna gång inom hotellet men ner 3tr från den ena trappupgången till 4tr upp till den bättre. Vilken skillnad på rum nu har jag hottelets bästa utsikt. Men måste nog för gardinen när jag inte är inne på rummet annars lär det bli riktigt varmt. Detta rum kostar normalt 1600bht natten.
Nu ska jag ta "bussen" in till krabi igen för att handla lite udda saker
skor, undervattenskamera, usbminne lite chips till fiskarna i morgon.

/Nisse

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!

din gammla badkruka.hardu sett några hajar idag. ja ser att du har de för jävla härligt där nere i värmen. sitter just hos tomas å dricker whisky & öl tänkte ta en pizza. hurru har du sett några snygga pumer. du kan ju hälsa att du har 2 snygga kompisar hemma i storstan. vi hadde 18 grader i ängesbyn i veckan kallt. nisse när kommer du hem. ja vill komma ut på nätet å sätta en kontaktannons. de e slut med eva. ska försöka få ut tomas i kväll men han är svår.de blir väl så att jag går ensam ut. om jag går. nu kommer pizzan. hoppas du har de bra. vi inte lite avundsjuka på dej. hoppas vi kann åka ett annat år både du jag å tomas puss å kram / anders

Anonym sa...

Tena leget!

jag glömde fråga om du träffat snyggning. han är ca. 1.80 lång rött skägg vitt stort hår. han bor i panget med brorsan. söder om stan. han brukar bo thialand på vintern. hällsa han. / anders