tisdag 4 december 2007

Repris...

Idag fungerade bara internet 5 min på morgonen sen la det av, men jag han läsa att Luleå Hockey förlorde mot Färgestad iallafall.
Sen har dagen varit en favorit i repris med 4 öar med speedboat.
Samma besättning igen men en annan guide
Idag fick jag bestämma hur länge vi skulle snorkla direkt från båten :-)
Det satt nå tanter (sorry mamma) från Tyskland som inte vill gå i direkt från båten.
Som ganska snabbt ville vidare men jag hade redan snackat med killen som körde.

Vad härligt det är att snorkla nästa gång jag kommer till thiland ska jag vara hör längre och skulle vilja ta dyksert. Stannade i skuggan på sista stoppet och kollade på de duktiga klättrarna.
Nu är det bara 11 timmar kvar till min transfer kommer och hämtar mig kl 03,00-03,30 lokal tid. Så nu ska jag gå runt en sväng och göra en del ärenden.

/Nisse

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan mannen, jag håller med tidigare talare..det har blivit lite beroendeframkallande att sitta å drömma sig bort till varmare breddgrader. Har du möjlighet så prova deras tårtor, har aldrig käkat så goda tårtor som i asien(trodde jag absolut inte när jag åkte dit)

Ha det bra sista dagen i paradiset

/Robban från Götet