måndag 3 december 2007

Lugn dag!

Idag har jag taget riktigt lungt och promenerade ner till photo butiken och hämtade mina bilder som jag tog med undervattens kameran, vart besviken på färg återvigivningen och fotografens "jag" fingrar som var i vägen en del. Men några bra kort vart det iallafall lägger upp 3st.

Gick även förbi en liten blomster handel jag hittat med min skokatong som dom ska fylla med blommor till i mogonkväll. Har jag försökt att få tag i Ving i Phuket för att bekräfta min transfer nu vid 5 försöket kom vi fram.

Så nu är det klart att jag blir hämtad 03,30 på Onsdagmorgon och jag har rummet tills jag åker.
Ursh att åka hem hade gjärna stannat någon fler vecka , är det dags att och dra till stranden :-) för att bada och ta det lungt.
Fick lite för mycket sol som igår men änså länge inte brännt mig.
/Nisse

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem igen :)njut av sista dagarna där.Mvh Liffa