tisdag 8 december 2015

Ute och cyklar...

Idag vart det Lanta by bike. 
Cyklade söder ut utan något mål mer än någon strand. 
Vart en paus efter 30min med vatten en mangoshake
samt lite friterade grönsaker som jag inte kände igen. 
Det var ute mot faran och många av lokal befolkningen stannade och handlade.
Detta är bara en helt vanlig ice coffie.
Stranden jag sen besökte är för mig bekant.  
Det är nedanför Lantas Lodge där jag bodde för 2år sen.
Men även om det är stenigt så går här bra att bada. 
Efter vad och vila cyklade jag med rikning norrut. 
Stannade vid några andra stränder och kollade läget ovanligt lungt överallt. 
Passade även på cykla till bro bygget som borde vara kart nästa år.
Nu blir det för mig att börja packa ikväll då jag tar färjan redan vid 8.00 mot Phuket.
/anders

1 kommentar:

Mamma sa...

Tänk vad skönt det ska bli med en bro, det har behövts länge.allt ser underbart ut,blir det Phuket stad i morgon, eller någon stand