torsdag 10 december 2015

Nu i Bangkok!


Först en kvälls bild på mitt hotell i Phuket. 
Sen en frukost som serverades så här, men det fanns fler val.
Tog mig sen en taxi till flygplatsen i Phuket.
Allt flöt på bra fram till bordingen då det bytes gate och vart sent iväg.
Väl på Bangkoks flygplats så fick vi vänta mycket länge på bagaget.
Började fundera om bagaget skickats med nästa plan från Phuket.  
Som vanligt tog jag skytrain in och byte ett par gånger för att komna till hotellet.
Rummet är litet och saknar vettiga platser att torka fuktiga kläder.
Men det har jag nu löst med hjälp av taklampan. 
Tillbringade resten av eftermiddagen/kväll på MBK. 
Jag gillar att bara gå runt i detta jätte affärscentrum. 
Hittade en ny våning med bio och spelhallar samt en mycket stor bowlinghall. 
Men det mesta är bara för mycket av samma sak, men olika säljare.
/anders

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag har ingen längtan efter stressat i Bankolok,men varuhuset verkar häftigt