onsdag 14 december 2016

Ryggen kärvar...

Ryggen är idag inget vidare så det vart en sovmorgon och 
sen tog det lung på förmiddagen
Men tog mig ner till stranden och simnade och läste ett par timmar
Efter att någon "dum" fisk bitigt mig när jag låg och flöt
tog hag mig åter till hotellet.
Satt på den allmäna balkongen och h såg andra stessa förbi nedanför. 
Ikväll var det dyr buffe till middag, har passerat varje dag mint ett par gånger.
Så eftersom tag var hungrig ich snart åker från ön vart det ett enkelkt val.
Lyckades prova 6 olika fiskar att grilka och räkor. 
Sen smakade jag av lite av det mesta på buffen till jag var mätt.
Sen åt jag en nassa färsk frukt.
Nu åter på hotellet som ligger 25m ifrån och åter hämtar mig...
/anders

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det såg ut att vara härliga fiskar,tråkigt att ryggen krånglar

anna sa...

så du matar fiskarna... Hoppas de inte hade allt för vassa tänder :-)