fredag 16 december 2016

Resan till Bangkok.

Resan startade vid 9.30 från Koh Lipe med speedbåt till PakBara
Sen en överlastad minibus till Hat Yai flygplats.
Vi var 12 vuxna passagerare plus bagage i minibussen.
Sen väntan i 3 timmar på flygplatsen i Hat Yai.
Framme på Bangkoks flygplats 18.00.
Sen Airportlink till city för endast 45bht (mindre än 15kr)
Jag missade kliva av vid sista hålplatsen och tåget åter mot flygplatsen
löste problemet med hoppa av på närmaste stopp och åka tillbaka. 
Tog sen skytrain 2 stationer till Siam för byte av linje till Nationalstadion.
5 min till mitt Wendys Guesthouse där jag checkade in.
Nu en snabb runda på MBK som stänger kl 21.00
I morgon shopping och sen hem resa mitt i natten.
/anders









1 kommentar:

Mamma sa...

Det
R tur att du har ett stop iBangkok,för resan verkar ansträngande