lördag 30 november 2013

Motion till stan

 Jag rört på mig för lite så bestämde mig för att gå till staden på ön.
Det finns bara en väg längs hela ön och den är väl trafikerad framförallt av turister på mopeder. Men lite drygt 2 timmar var jaag framme vid slut målet.
  I denna butik sover katten bland frukten och grönsakerna.
 Efter en ätit en pizza utan oregano så tog jag en motorcykeltaxi hem.
Med på mc fanns även han son, som verkade frysa i värmen.
Väl på hotellet igen vart det till att svalka av sig i havete en stund.
Utsikten från kvälls mål som idag vart barracuda.
Imorgon såärdetdags att flytts igen, får se om det bredbandet kan vara lika bra.
/Anders 

2 kommentarer:

Anna sa...

Det ser ut som grannens katt!

sören sa...

hej nisse nu har jag börjat hänga med i din blogg det ser härligt ut i thailand