onsdag 27 november 2013

Återhämtning

Idag har det mest varit återhämtnig, för jag fick nog i mig förmycket salt vatten och sol igår. Så jag var bara nere vid stranden lite drygt 2 timmar.
 Det kom sen en del regn under eftermiddagen men då kan jag bara ta det lungt på mitt hotellrum. (bilden ovan)
Tomt även vid poolen :-)
Nu ska jag förbereda mig för lite shopping, lite små grejer.
Samt besöka skräddaren för att prova en sista gång mina beställda grejer.
Sen blir det att packa så det mesta är klart för min transfer till båten mot Koh Lanta går redan 9.30.
/Anders

2 kommentarer:

Robert sa...

Hej du! Verkar toppen, riktigt avundsjuk. Här är Västkustvintern i full blom så trevliga badbilder är alltid kul. Råkade ringa, men det var inget särskilt, det var nog tanken på Du och Thailand som gjorde att jag råkade ringa. Vi hörs när du kommer hemmåt. Ha det toppen i värmen, jag följer dig på bloggen så länge :-)

Anna sa...

Hej anders,
Det börjar redan bli lite lätt vanebildande att följa din blogg. Det är underbart att få ta del av din semester och se vad du gör. I Göteborg har det blivit varmare +6C men vädret är lite trist. Har dock börjat ta fram adventssakerna, dock inte tänt dem. Det ska bli mysigt att få tända dem till helgen.