tisdag 26 november 2013

Bamboo Island.

Turisten i mig börjar nu komma till liv i värmen.
För varmt är det nu iallafall för en otrännad skandinav.
 Snorklingen på Bamboo var skaplig men jag tar det forfarande lite lungt i solen.
Nu har jag efter kommit tilbaka till Ao Nang hittat en bra dykbutik där 80% är svenskar, köpte en en guide för vad det är för fiskar jag ser.
Det troliga blir att jag fotar dom och sen kollar.
Just nu strax efter 20.00 kom Första regnet sen jag ankom, nu bara hoppas det är över till imorgon.
/Anders



3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det verkligen du på snorklingsbilden, du är i princip oigenkännlig.
Har du hittat någon god mat än? Eller några mysiga kryp?
/anna

Karin sa...

Har du varit på Tantas? Berätta om vad som hände oss.vilka underbara bilder,och bra väder,enligt yr ska det inte vara så där bra
Mamma o pappa

Filip sa...

Hej, önskar jag var där!!!!!
/Filip