torsdag 26 januari 2023

Ryggen fortsätter trassla

Min rygg fortsätter trassla så idag vart det åter
1h thaimassage, det blev något bättre men inte lika bra som sist.
Bilden är på massage stället som ligger väg iväg med Lipe Inn.

Dagen har i övrigt varit korta promenader under 20min.
Varit ner till dykshoppen där jag nu köpt en liten ficklampa för dykning.
Samt lite simning när vattnet väl kom åter, just nu är det lågvatten de bästa timmarna på dagen.
På sen kvällen vandrade jag runt en längre stund på hitta en restaurang som inte var full eller dyr eftersom jag gick ut betydligt senare än vanligt vart det utmaning. Alla verkar äta runt 20 tiden, så nu blir det att åter äta tidigare kommande dagarna så slipper man vänta på maten. 
Upplever att många restauranger är underbenanade nu när turisterna ökar igen

Nu ny dag tordag morgon här och hunnit med frukost ich 2 koppar kaffe.
Försöka hitta något göra for att få ryggen att bli bra.

/anders



Inga kommentarer: