lördag 14 januari 2023

J8 Hotell Singapore

Resan har hittat bra från Zürich till Singapore som bara tog 10h.

Fick en middag strax efter start kyckling ned potatismos samt gröna brytbönor.

Drack någon whisky  och en öl till, sen somnade jag och sov ca 5h.

med ca 2h kar på flygningen serverades frukost, nu lokal tid i Singapore ca 16.00.

Vi ankom några minuter före 18.00.

Passkontrollen gick somvanlig snabbt och smidigt, så det vart att vänta en liten stund på bagaget.

Tog sen tunnelbanan mot hotelletm det vart ett byte på vägen.

Så nu incheckad på det lila hotellet i Singapore som ligger på en bakgata.

Tog 10-15min att gå från tunnelbanan.

Fixade mig lite valuta på flygplatsen ser ut som monopol pengar men har en hög växel kurs mot skr.

Fixade mig öl på 7/11 på min promenad.

Så nu öl dusch och sen sova för resan mot Thailand i morgon.

anders"nisse"nilsson

1 kommentar:

Mamma sa...

Sov gott,lycka till medresande vidare i morgon