lördag 21 januari 2023

Åter med fiskarna under vattnet

 

Idag var det åter dags för dykning, började 30 min före i lokalen för gå igenom frågorna vi hade svarat fel på. Ingen av oss 3 som gjorde en refresch hade alla rätt.

Väl vid första dyket gjorde vi en del säkerhets övningar på grunt vatten, tills alla var bekväma att dyka.
Vi första dyket hade jag inte med min  kamera men sikten var ungefär lika dålig.
Alla bilderna är från mitt andra dyk och inte det bästa jag  tagit.

Sikten var begränsad och det var molnigt så det blir inte alls lika mycket färg på bilderna. Nu blir det återhämtning resten av dagen för åter ut och dyka i morgon.

/anders



1 kommentar:

Anonym sa...

När jag ser bilderna så känner jag att kanske man många gång i framtiden borde lära mig att dyka. Kommer aldrig glömma när jag testade i en pool på båtmässan. Inget kul att titta på där, men häftig frihetskänsla att kunna andas under vattnet. Gissar att du kommer dyka fler dagar under semestern