onsdag 1 februari 2023

Åter dykning och bättre väder

 

Börjar jed gårdagens bilder som inte kom på plats i bloggen.



Var bara på stranden och simmade och tog det lungt sista dagen på januari.

Idag åter dykning mitt första dyk idag vart gara 25min då det vart strull lite strul med utrustningen.

Jag och instruktören var upplockade av lilla jollen som stora båten har ned sig.
Det är rätt bra när man kommer upp på fel ställe.

På denna bild finns en gulgrön fyrkantig fisk.

Ser lite grumligt ut men det är fiskstim och korten är tagna med min Gopro 7.

Andra dyket var riktigt bra och såg mycket roliga små djur
Men dessa är svårt fånga med en vidvinkel kamera som gopro.
Lättare då ta akvarie bilder på på mindre än 10m djup.

Förstora bilderna kanske ni lite bättre ser allt liv.

Ikväll (om ca 1h) blir det nattdyk 
Det ska bli kul då jag bara gjort en gång tidigare.
/anders


1 kommentar:

Anonym sa...

Häftiga bilder även om jag inte hittade den fyrkantiga fisken