måndag 11 november 2019

I dag resa till Langkawi!

En sista lång promenad igår kväll på dryga 2 timmar innan middag.
Åt på middag på indisk restaurang och provade något nytt för mig.
Hela resan gick smidigt var tidigt på flygplatsen men bara att vänta.
Väl framme tog jag en taxi till hotellet och då kom mitt första regn denna gång.
Med lite vilja ser jag havet från mitt fönster.
Här åter varit på lång promenad, gick fel så tog en taxi tillbaka.
Tog sen ordentligt bad i hotellets pool.
In för kvällen gick jag nu åt rätt håll och in till stan centrum.
Köpte mig en biljett till Koh Lipe på onsdag av dessa trevliga kvinnor.
Middagen vart nere vid vattnet och en enklare billig restaurang.
Jag åt nudlar med squid och ett glas ananas juice.
Mycket gott och en fin utsikt.

Anders "Nisse" Nilsson 






1 kommentar:

Mamma sa...

Det ser underbart ut, men jag minns inga höghus på Langkawi