söndag 10 februari 2019

Avfärd Koh Lipe

 Incheckning före kl 14.00 fast båten avgår 16.00
dom tog han om passet och jag fick en plastlaminerad nummer biljett.
Strax efter 14.00 så försökte de läsa upp namnen i passen för att vi skulle
lämna in dessa till pass kontrollen och stämplas ut ur landet.
Passet behöll dom, får igen det på båten.
Klar med incheckningen gick jag bort till Café Lipe 
köpte in icecoffe samt en tornfisk macka att ta med. 
Vid ca 15.30 började de ropa upp nummer för transport till färjan.
Bagaget fick man själv bära fram till långtailbåt
För min del bara en resväska och ryggsäcken.
Väl ombord satte jag mig rätt långt bak
i den luftkonditioneade färjan.
Har nu bloggat medan vi väntar på klockan ska bli 16.00
och förhoppningsvis alla ombord.

Anders"Nisse"Nilsson

1 kommentar:

Mamma sa...

Trevlig resa och lycka till på Lankawi