onsdag 16 januari 2019

Stranden och fel...


Har nu hyrt cykel för 3 veckor så det blir nu snabbt
att ta sig runt Kon Lipe.
I dag pattaya beach 
Som vanligt i skuggan mellan de svalkande baden.
Har även i år mutat in mig vid bästa massage stället.  
Beställde en clubsandwish med kyckling på Fam Song.
Först fick jag som vanligt vänta drygt 15 min på en macka!!!
När den väl kom var det en tonfisk, 
men jag så bara till att det var fel och åt upp den!
 
Nästa fel vart på Kingkrab beställde grillat kör med
en extra potatis samt en big Leo att dricka.
Serverades en Chang istället men även denna går ju att dricka.
Kanske jag ska börja peka på bilderna i menyn för att få rätt.

Anders"Nisse"Nilsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så kan du se det som ett sätt att testa nya saker?
Kram anna

Mamma sa...

Oj vad allt känns bekant.är det mycket folk där just nu?
I Kungälv är det barmark men man kan nog inte sola