onsdag 16 januari 2019

Äntligen på Koh lipe

Var upp hämtat på hotellet strax efter 8.30
men för första gången var jag sista man att fylla bussen och satt fram.
Chauffören körde lungt för att vara i Thailand. 
Byte av biljett till en ny biljett som byttes till en biljett med ett nr.
20bht i hamn avgift och 200bht för naturreservat avgift.
Lite förvirrande för de som inte varit med tidigare. 
Strax innan ankomst så rundade vi Lipe Divings båt 
Det var skönt att vi även denna gång steg av vid bryggan vid stranden. 
Efter packat upp allt mitt bagage åt jag en lunch/middag.
Vart sen en kortare promenad runt och säga hej.
Trött av allt resande tog jag en lugn kväll på rummet.

Anders "Nisse" Nilsson

1 kommentar:

Mamma sa...

Ta det lugnt och njut av den mysiga ön,jag flyger till Göteborg idag.här är det-21 grader
Hälsa frånmig om du träffar de vi mötte ifjol