onsdag 31 januari 2018

Dyk fotografier


Detta stim simmade vi rakt igenom ett par gånger. 
Alla fiskar det fins bilder på har jag själv sett.
Men jag kan inte namnen på dom 
Några dykare med dykbåten i bakgrunden. 
 Fiskarna är inte alls skygga när man dyker på samma
sätt som när man snorklar.
Här rengör jag cyklopet innan dyk.
 Observera att det är inte fisken ni ska titta på utan den lilla räkan framför.
 En bild på mig under vatten.
Troligen en bild mellan 2 dyk. 
 Allt är inte vakert
 Men mycket är spektakulärt.
 Det är bara ögon som sticker upp men det är en fisk.
 Mycket är inte stort som denna lilla
 Samt denna sjö häst tur för mig är det andra som
hjälper till att peka ut det man bör titta extra på.
 Redo för mitt 5e dyka 😎
Ytterligare en varelse som jag inte än vet vad det är.

/Anders

1 kommentar:

Anna sa...

Kanske snart är läge för en bok med fiskar i för att plugga på?