torsdag 27 november 2014

Raily Beach

Nu har jag kommit Raily Beach.

 Båtresan gick snabbt behövde inte denna vänta mer än 10min.
Väl framme var det en bra bit att gå till hotellet.
Bilden är tagen nedanför och det är 48 höga branta trappsteg till receptinen.
Se  yttrtligare dryga 20 till min hydda på pålar mitt i djungeln.
Men utsikten är helt enorm 😊
Dagens lunch fläsk med grönsaker och ris

 Stranden på östra sida och
 längst bort vid sista klippan nästa bor jag.
Sen vidare till den finna stranden Phranngebeach.
Med alldelens för mycket folk.
Men nog hittade jag en plats i skuggan fast det är högt vatten.

En turist ☺ som tar det lungt.
Jag han hem till mitt hotellrum innan himlen öppnade sig.
Sitter nu och tar igen mig med en öl jag släpat med mig.
/anders

1 kommentar:

Mamma o pappa sa...

Det ser jättemysigt ut, rena djungeln, men inget för oss med alla trappor, är det ,yrket mygg?
Här hemma är det minusgrader och lite snö, folk har satt upp aadventssaker i fönster och på gårdar